بهترین جراحی بینی رینوپلاستی در ولنجک ❤️

بهترین جراحی بینی رینوپلاستی در ولنجک ❤️ 400 400 admin
  نگاه بهترین دکتر جراح رینوپلاستی از نظر مردم

آیا رینوپلاستی مشکل تنگی نفس به دنبال خواهد داشت؟

در عمل جراحی بینی با استفاده از متدهای قدیم، بخش عمده ای از غضروف بینی برداشته و همچنین استخوان های بالای بینی به شدت شکسته و خرد می شود تا بتوان فرم بینی را اصلاح کرد.

امروزه برای عمل رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی از روش های جدید استفاده می شود. در این روش ها میزان غضروف بسیار کمی برداشته شده و احتمال بروز مشکلات تنفسی به صفر می رسد.

این در حالی است که در گذشته با روش های قدیمی، بخش زیادی از غضروف بینی از بین می رفت و استخوان بالای بینی به شدن شکسته و خرد می شد. در این روش معمولا پره های بینی به داخل فرو رفته و فرد در هنگام تنفس با مشکلاتی مواجه می شود که درمان این مشکلات تنفسی نیز سخت و دشوار بود.

امروزه پزشکان و بیماران به خوبی می دانند که نوک بینی نباید زیاد باریک شود؛ زیرا فضای تنفس از بین خواهد رفت؛ بنابراین غضروف کمی از این قسمت برداشته می شود تا فرد بتواند به راحتی نفس بکشد.

بعد از آن که شما عمل رینوپلاستی بینی خود را انجام دادید، در ماه اول باید هر هفته برای ویزیت به پزشک معالجتان مراجعه کنید. پس از آن در سال اول این مقدار به هر ۳ ماه یک بار کاهش پیدا می کنید. در سال دوم نیز می توانید هر ۶ ماه یک بار نزد پزشک جراح خود ویزیت شوید.

تماس با دکتر بیژن فریدنیا

در پاسخ به این سوال باید گفت از آن جا که قبل از انجام عمل، فرد به خوبی معاینه شده، تمامی مشکلات، بیماری ها و موارد مهم بررسی شده و بهترین تکنیک عمل انتخاب می شود، می توان گفت این عمل یکی از بی خطر ترین عمل های زیبایی بینی محسوب می شود.

تماس با دکتر بیژن فریدنیا

برای امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید!